jingilimaston

lördag, augusti 15, 2009

تعویق نماز جمعه آتی تا اطلاع ثانوی به علت شیوع بیماریهای مقاربتی بین سربازان گمنام امام زمان

در پی تعطیلی‌ دانشگاها به دلیل شیوع یهویی و به موقع انفولانزای خوکی، ستاد برگزاری نماز جمعه نیز در یک نشست اضطراری خواهان تعویق نماز جمعه آتی تا اطلاع ثانوی به علت شیوع بیماریهای مقاربتی بین سربازان گمنام امام زمان شد.

به گزارش خبر گزاری فارت نیوز، مراسم تودیع آیات آلت شاهرودی نیز به دلیل خطر حضور قاضی مرتضوی و احتمال انتقال ایدز از ایشان به مهمانان مراسم، این مراسم یا با تعویق و بدون حضور ایشان و سربازان گمنام انجام میشود یا اصلا آیات آلت لاریجانی بیخیال ان قوه خواهند شد.

در خبری دیگر از همین خبر گزاری با توجه به استفتا سربازان امام زمان از آیات آلت جنتی و احمد خاتمی راجع به استفاده از کاندم در حین خدمت، آن مراجع بزرگوار اعلام نمودند مادامی که به علت مشغله زیاد این جان برکفان، امکان خدمت بدون کاندم به اسلام لطمه میزند، استفاده از کاندم و وسایل دیگر حلال بوده و در انتها برای آن عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی نمودند، در ضمن ایت آلت خاتمی فرمودند من به حال این سربازان غبطه خورده و کاش من هم یک سرباز گمنام بودم.

امشب خبرگزاری صدا سیما از طریق برنامه ۲۰:۳۰ (کامی‌ حرام زاده) اعلم نمود، در یک اطلاعیه رسمی‌ در بیت رهبری اعلام شد با هوشیاری، بصیرت و دور اندیشی‌ آیات آلت خامنه‌ای در عدم اجازه به مموتی در انجام بوسه در هنگام تنفیذ، احتمال ابتلا ایشان به بیماریهای مراقبتی بسیار کم بود، و علیرغم شایعه پراکنی دشمنان، مبنی بر عدم نزدیکی‌ اعضای بیت با وی ، ایشان همچنان بصورت فعالانه و بدون خستگی‌، شبانه روزی به خدمت به اسلام مشغول میباشند.

به گزارش خبر گزاری فارت، قاضی مرتضوی امروز در نامه ای‌ به رهبری درخواست عفو برادران علایئ را خواستار شدند. ایشان افزودند با توجّه به کار نیمه تمام آن برادران در درمان ایدز، و احتمال سقط شدن اینجانب و برخی‌ از همکاران، خواهشمندم، آن عزیزان از رحمت الهی برخوردار شده، و به سربازان گمنام در معرض خطر کمک نمایند تا ظهور آن حاضرت به تاخیر بر نخورد.