jingilimaston

torsdag, januari 06, 2011

ژانر آدمهای افسرده سیاسی که با جز چس ناله کار دیگه بلد نیستن

ژانر آدمهای افسرده سیاسی که با جز چس ناله کار دیگه بلد نیستن:
۱. من خودم سبزم ها ولی موسوی و کروبی خیلی خائن هستن.
۲. من خودم طرفدار دموکراسی هستم ها ولی مردم احمق و دروغ گو و نژاد پرست ما که نمیفهمن دموکراسی یعنی چی.
۳. من خودم عاشق مهران مدیری هستم ها، ولی مدیری یه وطن فروشیه که با وزارت اطلاعات همکاری میکنه.
۴. من خودم از خانواده سلطنتی بدم میاد ها ولی عاشق فرح و شاهزاده، والا حضرت امید آینده ایران ،ولیعهد زمان هستم.
۵. من خودم عاشق انتقاد هستم ها ولی به نظرم کسی نباید از نیک آهنگ انتقاد کنه چون آزادیه بیان مخدوش میشه.
۶. این سایت با خرد جمعی اداره میشه و من عاشق آزادی بیان هستم ولی هر کس زر زیادی بزنه مسدودش میکنم.
۷. من موندم این مردم احمق چرا تو سعادت اباد نرفتن مانع اعدام یه نفر بشن.
۸ . من عاشق ایران هستم ها ولی این مردم رو باید زد تو سرشون تا آدم بشن.
۹. من خودم روشنفکر نیستم ها ولی خاک تو سر روشنفکرامون که نمیتونم یه انقلاب درست و حسابی راه بندازن.
۱۰. من موندم چرا تا من یه حرف میزنم مردم نادان عصبانی میشن.
۱۱. من مخالف حذف دیگران هستنم ها ولی از وقتی بلاکت کردم حالم خوب شده.
۱۲. ک...کش ..م...ج.. چقدر بگم من اصلان هیچ وقت به کسی توهین نکردم، اگه فکر میکنی دروغ میگم برو مطالبم رو بخون.
۱۳. تا این مردم آدم نشن من دیگه مطلب نمینویسم.
۱۴. خاک برسرتون که میگین راه دموکراسی از اصلاحات میگذره، اینا سوپاپ اطمینانن ، که اگه نبودن الان ۲۰ انقلاب راه انداخته بودیم.
۱۵. این مردم نفهم باید بدونن تنها راه تغیر رژیم مبارزه مسلحانس.
۱۶.من خودم عاشق مردم هستم ها ولی خاک بر سر مردمی که میرن رای میدن.
۱۷.من خودم عاشق گاندی هستم ها ولی خاک بر سر مردمی که فکر میکنن ایران نیاز به گاندی داره.
۱۸. من خودم از اول طرفدار کروبی بودم ولی از اول هم میدونستم این مردم احمق گول جسارتشو میخورن.
۱۹. من از شهرام همایون متنفرم، ولی الان دیگه آلترناتیو دیگه نیست، باید ازش حمایت کرد.
۲۰. من خودم معتقدم همه حرفها باید شنیده بشه ولی این کومینیستها نشون دادن لیاقت ندارن در آینده ایران جایی داشته باشن.
این مطالب کم و بیش زیر همه مطالب سیاسی کامنت میشه و همه ما با اینا آشنا هستیم . البته فحش ها رو فعلا نمیزارم چون خانواده اینجا رد میشه
.