jingilimaston

fredag, januari 08, 2010

نقشه جدید کودتاچیان برای ۲۲ بهمن-رسانه شمایید

پس از عدم توفیق نظام در آرام کردن معترضان از طریق سرکوب، شورای امنیت ملی‌ تصمیم دارد برای ۲۲ بهمن به جنبش سبز با مسئولیت احزاب اصلاح طلب مجوز تظاهرات دهد. سناریو بدین گونه تنظیم شده که پس از دعوت همگانی از طرف نظام قسمت شمالی خیابان انقلاب تا آزادی به مخالفان و ضلع جنوبی به موفقان دولت اختصاص داده شود.پلس با سپر انسانی‌ موافقن و مخالفان را جدا نگاه می‌دارد. و در انتها در میدان آزادی بیانیه‌ای در حمایت از نظام قرائت شود. اهداف: ۱- استفاده ابزاری از جمعیت جنبش سبز، و تلقین حمایت آنان از نظام (تقلیل اعتراضات به دولت).۲- نشان دادن آزادی ابراز عقیده (پیرایش چهره استبدادی نظام در نگاه جهانیان). ۳-مایوس کردن افراد از جنبش سبز (نشان دادن موافقت سبزها با اصل نظام). ۴-خنثی کردن تظاهرات سبزها در نقاط پراکنده در شهر با دادن اجازه رسمی‌ تظاهرات. ۵- ناامید کردن مردم از سران اصلاح طلب. ۶- مسئولیت پذیر کردن احزاب نسبت به شعارهای تند بر ضد ولایت فقیه.

در نهایت نظام سعی‌ می‌کند نشان دهد اختلافات درون خانوادگی است و همه با اصل جمهوری اسلامی موافق بوده و این را در تظاهرات ۲۲ بهمن نشان میدهند. در ضمن با این عمل میخواهند میزان ریزش‌ها را به خصوص در میان روحانیت کم کنند.

مصاحبه‌هایی‌ هم که امروزه در صدا سیما انجام میشود در جهت آرام کردن فضا و ایجاد زمینه برای این گرد همایی مشترک می‌باشد.

این طرح با عنوان بیعتی دوباره در شورای عالی‌ امنیت ملی‌ با اکثریت آرا به تصویب رسیده است.

ما بیشماریم: جنبش سبز از همکنون باید هشیار بوده و راههای خنثی کاران این نقش را ارزیابی کند.

فعلا منبع اطلاعات فوق نزد بنده محفوظ است تا فردای آزدتر.

برنامه اردوی آمادگی تیم ملی‌ سبز







جهت راهیابی به جام جهانی‌ دموکراسی بازیکنان زیر به اردوی تیم ملی‌ سبز دعوت میشوند: ۱:تمام مردم ایران داخل کشور ۲:هواداران جنبش سبز در خارج از کشور (اعضای گروهک رجوی و کمونیست کارگری به دلیل عدم آمادگی ذهنی‌ در این مرحله دعوت نمیشوند‌لازم به ذکر است دوستان فوق بعد از بازی در دست ۳ و محلات و پس از تمرین دموکراسی در صورت آمادگی لازم در مراحل بعد به عنوان تماشاچی دعوت خواهند شد)

اردوی آمادگی از امروز آغاز شده و بازیگران برای نشان دادن آمادگی با اسکناس نویسی و اعلامیه تمرین پاس کاری و سانت از جناهین مینمایند.

بازی‌های تدارکاتی از ۱۵ روز به ۲۲ بهمن آغاز شده و افراد با تجمعات پراکنده به آمادگی جسمانی خود میفزایند، در این مرحله تیم رقیب از نظر روحی کاملا افت خواهد کرد.

از آنجایی که بازیکنان حریف به دلیل ضعف مفرط ذهنی‌ به بازی خشن روی میاورند، تیم با حفظ آرامش باید سعی‌ کنند بار احساسات خود مسلط شود.

بازی فینال در ۲۲ بهمن انجام خواهد شد.(در صورت صعود این اولین باری است که ایران بعد از ۱۰۳ سال پس از مربی‌ گری مرحوم ستارخان به جم جهانی‌ دموکراسی راه خواهد یافت)

(لازم به ذکر است مجاهدین خلق به خصوص مریم رجوی که سابقه حضور در تیم ملی‌ عراق را دارند حق بازی با پیراهن سبز را ندارند. حزب کمونیست کارگری هم به دلیل ضعف مفرط فکری فقط میتواند از رادیو این مسابقه را گوش دهد)