jingilimaston

tisdag, augusti 10, 2010

بیانات مهم حضرت ایت ا..خاممه ای راجع به فتنه دوم


در این دیدار پرشور که در صحن جامع رضوی برگزار شد حضرت ایت ا..خاممه ای با تبریک معبث سعید خودشان اقدام به تنفیذ حکم سیادت (سید شدن) مموتی نژاد نمودند.
در خطبه دوم نماز که بارها با تکبیر و ابراز احساسات مردم همراه شد در تبیین و تشریح مسائل گوناگون ,دزدیده شدن ممه و دروغ گفتن سگ‌ ,خطاب به «کارخانه سینه بند سازی صنایع هوا فضا، خواهران بسیج، و سربازان گمنام امام زمان»، و نیز سران برخی دولت های مستکبر غربی، مطالب جداگانه ای مطرح کردند.
ایت ا..خاممه ای در ادامه فرمودند: "ميان ممه مورد ارادت ما و ارنج رئيس جمهور نيز از سال 84 اختلاف نظرهاي متعددي درباره برخي مسائل فرهنگي مانند آداب مراقبه وجود دارد كه البته احساس نزدیکی‌ به ممه به احساس بنده نزديكتر است. در این زمان امّت انقلابی به ابراز احساسات پرداخته و با شعارهای زیر با رهبر انقلاب اعلان بیعت نمودند:" وای اگر خاممه‌ای حکم تجاوز دهد---کاندوم عالم نتواند که جوابم دهد." و " وای اگر خاممه‌ای حکم لواطم دهد---دیلدوی عالم نتواند که جوابم دهد".
ايشان با اشاره به اينكه تجمعات خياباني بهترين پوشش براي لولوهای نفوذي است افزودند: اگر با ممه مورد نظر اقدام به ایجاد زلزله کنند مسئوليت آن باكيست؟ مسئوليت کسانی كه از ترس زلزله روی تخت نمیخوابند با كيست و چه كسي جواب آنها را مي دهد؟ محاسبه و پاسخگويي در قبال واكنشهاي احساسي در تخت عظمای ولایت با چه كسي است؟
ایت ا..خاممه ای با اشاره به سران برخی دولت های مستکبر غربی فرمودند همه آنها که امروز از دزدیده شدن ممه ناراحت هستند که از افراد انقلابی داخل نظام هستند، و این مساله نباید دشمنان را شاد کند. امروز برخی‌ سران فتنه و خواص بی‌ بصیرت هم با اینان همراه شده اند و میگویند، "هرکی‌ رای‌ مردم ودزدیده، ممه رو هم دزدیده"، این حرف غلطی است و مثل سگ‌ دروغ میگیند. مگر ما بهتر از آیت آلت جنده‌ای هم در تاریخ انقلاب داریم؟ ما میگوییم آمریکا در زیر دستکش مخملی دستی‌ چدنی با ارنجی ضعیف مخفی‌ کرده که هیچ ارزشی ندارد و از آرنج ما کوچک تر است.

رهبری با انتقاد شديد از مواضع ارنجیه لاری جانی خاطر نشان كردند: این ادبیات مخصوص افرادی است که داعیه مدیریت جهانی‌ را دارند، و خواص بی‌ بصیرت از درک آن عاجز هستند. ایشان با اشاره به مواضع نخراشیده رئیس جمهور که گفته بودند انقدر ممه بدزدید تا ممه دونتون پاره بشه ,فرمودند گیرم که این ممه رو لولو برد , با ممه‌های روییده خواهران بسیجی‌ چه می‌کنید. در این زمان خواهران بسیجی‌ به ابراز احساسات پرداخته و در یک فضای روحانی شعار دادند: "این ممه‌ها خشگله---هدیه نشه مشکله"، و "این ممه‌های مرمری---هدیه به بیت رهبری".
رهبری در بخش پایان خطبه دوم نماز جمعه خطاب به حضرت ولیعصر (عج) فرمودند: ای سید و مولای ما، ما آنچه را لازم بود انجام دادیم و آنچه را باید گفت، گفتیم و خواهیم گفت. ما ارنج ناقابل و اندک ممه باقی مانده بیت رهبری را را در کف دست گرفته ایم و آن را در راه انقلاب و اسلام فدا خواهیم کرد، ما این راه را با قدرت ادامه خواهیم داد و شما که صاحب حقیقی این انقلاب و کشور هستید برای ما دعا کنید